- Доставката се извършва, след потвърждаването от Вас на заявеният артикул.
- Обработването на поръчките се извършва от 9.00 до 16.00 часа, постъпилите след това поръчки се прехвърлят за следващия работен ден. След като направите своята заявка, фирма доставчик получава известие и до 24 часа Вие ще получите известие- потвърждение- когато могат или отказ, когато не могат да изпълнят заявката Ви / С изключение на почивните дни- в този случай получавате известие в първия работен ден от седмицата.
- Доставянето на стоките се извършва с куриерските фирми Еконт до офис и Лео Експрес до адрес.Всяка пратка е с включен тест и преглед. В неделя и официалните празници доставка не се извършва.
- Обикновено доставката на пратката е със срок на доставка на пратките 2 работни дни - след извършено обединение на пратката . Услугата е валидна за всяко населено място на територията на Р.България. Пратките се предават лично на получателя срещу подпис.
- Доставката е на следните цени-фирми Еконт до офис и Лео Експрес до адрес. Всяка пратка е с включен тест и преглед. В неделя и официалните празници доставка не се извършва. Срок на доставка - 1 работен ден - след извършено обединение на пратката.
Връщане
- По чл. 52 ал. 1 и 2 от ЗЗП потребителите, пазарували от този онлайн магазин, имат право да се откажат от закупената стока в рамките на 14-дневен срок от получаването й, без да посочват причини за това. Може да върнете, само стока която никога не е използвана, поставена в оригиналната опаковка, с всички оригинални етикети.
Начин на връщане: запазвайте оригиналния вид на върнатите стоки, неизползвани и в оригиналната опаковка. Използвайте оригиналната кутия, получена от Extazy, като поставите в него продукта, който желаете да върнете. Потребителите носят отговорност при намалена стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
- Връщането на продуктите се осъществява чрез куриерска фирма Еконт или Лео експрес. За повече информация, може да се свържете с нас на посочените телефони в сайта. Възстановяването на сумата става само по банков път в рамките на 5 работни дни, за целта е необходимо да поставите в пратката банкова сметка.
- Транспортните разходи са за наша сметка само в изброените случай:
- получената стока не съответства на заявената в поръчката
- изпратили сме различна от поръчаната стока
- продуктът е бил повреден или някаква част от поръчката липсва
Във всеки друг случай, транспортните разходи са за сметка на клиента.